Dołącz do OMEGA TRUCKS!
Chcesz stać się częścią firmy o ugruntowanej pozycji na polskim rynku? Chcesz pracować dla stabilnego i rzetelnego pracodawcy, dla którego Twój rozwój jest równie ważny, jak rozwój firmy?
Grupa OMEGA TRUCKS to jeden z liderów na polskim rynku. Świadczymy kompleksowe usługi dla Klientów marek VOLVO, MAN i IVECO, łącząc wieloletnią tradycję i doświadczenie z innowacją i prawdziwą pasją do samochodów. Stając się częścią Grupy, możesz być pewny długiej i owocnej kariery, pełnej wyzwań, okazji do rozwoju i możliwości kształtowania przyszłości firmy.
Aktualne oferty pracy
Jesteś ambitny, nie boisz się wyzwań, nie straszna Ci praca w zespole i znasz się na samochodach ciężarowych? Chcesz pracować z prawdziwymi miłośnikami motoryzacji i mieć szansę na spełnienie swojej pasji? Świetnie! Czekamy właśnie na kogoś takiego, jak Ty! Nie czekaj – sprawdź aktualne oferty pracy
- min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem i budową zespołu sprzedażowego;
- min. 5 lat doświadczenia w pracy z klientem;
- doświadczenie handlowe w branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem;
- znajomość branży motoryzacyjnej;
- wykształcenie min. średnie, najlepiej techniczne;
- prawo jazdy kat. B;
- umiejętność nawiązywania otwartych i trwałych relacji z klientami;
- umiejętność organizacyjne, nastawienie na cele i otwartość na nowe wyzwania.
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie usług serwisowych;
- rekomendowanie nowych segmentów sprzedaży i ich ciągły rozwój;
- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie i rozwój relacji w w/w obszarach z kluczowymi klientami;
- opracowywanie i realizacja strategii sprzedaży usług serwisowych w celu skutecznego wdrażania nowych klientów;
- analiza rynku, monitorowanie działań konkurencji i badanie potrzeb klientów;
- zarządzanie i monitorowanie bazy klientów w CRM;
- przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych;
- współpraca z działem marketingu (udział w budowaniu narzędzi wspierających sprzedaż);
- profesjonalne reprezentowanie serwisów przed klientem i kreowanie ich pozytywnego wizerunku;
- współpraca z kluczowymi działami serwisów w zakresie możliwości rozwoju usług;
- cykliczne sporządzanie raportów, analiz, planów działań i prognoz sprzedażowych na potrzeby Zarządu.
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- zatrudnienie – umowa o pracę;
- motywacyjny system premiowy powiązany z wynikami pracy;
- pakiet benefitów pozapłacowych;
- możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego;
- ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole.
- kompleksowa i fachowa obsługa klientów serwisu
- budowanie relacji z klientami serwisu
- przyjmowanie zamówień od Klientów oraz wprowadzanie danych do systemu
- udzielanie informacji związanych z usługami oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów, informowanie klienta o dostępnych akcjach serwisowych
- ustalanie i negocjowanie warunków bieżącej współpracy
- obsługa posprzedażowa
- obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych
- koordynacja usługi serwisowej (potwierdzenie terminów z klientem i serwisem, zaplanowanie usługi serwisowej, otwarcie zlecenia i rozliczenie go, stały kontakt z klientem i serwisem podczas wykonywania usługi, kontrola jakości prowadzonych napraw w ustalonym zakresie, wydanie auta po serwisie)
- realizacja programów serwisowych
- dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
- współpraca z innymi działami
- min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- doświadczenie w branży Automotive będzie dodatkowym atutem
- znajomość branży motoryzacyjnej
- minimum średnie wykształcenie
- prawo jazdy kat. B
- orientacja na Klienta
- umiejętność pracy w zespole
- rzetelność, dokładność, zaangażowanie
- dobra organizacja pracy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie – umowa o pracę i motywacyjny system premiowy powiązany z wynikami pracy
- ciekawą i odpowiedzialną pracę